Deklaracja dostępności
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolonowskiem zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej (https://ops.kolonowskie.pl/)
zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. odostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-10-16
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-10-16
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Treści niedostępne:
- niektóre treści nieodpowiednie (nieopisane zdjęcia, skany na stronie)
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Oświadczenie sporządzono dnia 2021-03-23
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Kierownik MGOPS w Kolonowskiem - Irena Ochmann, adres poczty elektronicznej ops@kolonowskie.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 774611075. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi orazsposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu doinformacji, można złożyć skargę na takie działanie.